گل نرگس Narcissus

نرم افزار پرسمان نماز در فضای مجازی منتشر شد

از سوی کانون گفتمان قرآن؛
نرم افزار پرسمان نماز در فضای مجازی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کانون گفتمان قرآن گفت: نرم افزار«پرسمان بدون مرز 2 » در برگیرنده کتاب پرسمان قرآنی نماز در فضای مجازی منتشر شد.

حجت الاسلام مهدی زارع، مدیر کانون گفتمان قرآن، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: نرم افزار«پرسمان بدون مرز 2» در برگیرنده کتاب پرسمان قرآنی نماز در فضای مجازی اینترنت منتشر شد.

وی در ادامه افزود: کتاب پرسمان قرآنی نماز، در بردارنده پرسش و پاسخ هایی در زمینه نماز است که از سوی مرکز فرهنگ و معارف قرآن تهیه شده است.

حجت الاسلام زارع اظهار داشت: این نرم افزار دارای امکانات مختلفی همچون، جستجو در متن‌، جستجو در سؤالات و جستجو در کل متن کتاب‌، خصوصی کردن تنظیمات و معرفی مراکز پاسخ‌گویی است.

وی تأکید کرد: هدف از انتشار این نرم افزار گسترش متون و محتواهای صحیح دینی در دنیای مجازی است و به زودی نسخه های دیگری از این نرم افزار منتشر خواهد شد.

مدیر کانون گفتمان قرآن تصریح کرد: نرم افزار پرسمان بدون مرز نسخه یک، در برگیرنده کتاب پرسمان قرائت قرآن بود که پیش از این در فضای مجازی اینترنت منتشر شد.

وی بیان داشت: کانون گفتمان قرآن، فضایی تخصصی برای پاسخ به پرسش ها و شبهات قرآنی در فضای مجازی است و با استفاده از کارشناسان مذهبی به پاسخ‌گویی می‌پردازد.

علاقه‌مندان به استفاده از نرم افزار پرسمان بدون مرز می‌توانند به کانون گفتمان قرآن به نشانی اینترنتی www.askquran.ir مراجعه کنند.‌/